Підказкі по налагодженню пристрою
опис пристрою

До вмикання потрібно переконатись у відсутності коротких замикань на входних, акумуляторних, та вихідних клемах. Це можно перевірити омметром. Потім записати програму у контролер будь-яким програматором для AVR-контролеров.
При першому вмиканні перш за все потрібно перевірити напругу живлення контролеру, яка має бути у межах 4.93-5.01В. Якщо напруга незначно виходить за ці межі, то можна або скоректувати макрос AVR_POWER_VOLTAGE у файлі battery_calc.h, або залишити як є, у цьому випадку шкала вимірювання напруги може бути неточною. Відповідно робота з акумуляторною батареєю може бути трохі некоректною, хоча у більшості випадків це може бути неважливим.
Наступний етап -
перевірка генератору струму:
Для цього знадобиться блок живлення з напругою 6-12В та вихідним струмом 300-500мА. Під'єднайте його до акумуляторних контактів на платі. На виході генератору струму (там де під'єднується мобільний телефон) має бути 5.6-5.7В. Підключить до цього виходу навантажувальний резістор 5Вт 10 Ом. Вихідний струм має бути 350-450мА. Якщо це так, то замкніть вихідні контакти генератору струму амперметром. Струм має бути у межах 1-1.2А. Якщо це виконується, то можно вважати. що генератор струму працює коректно.
перевірка контролеру заряду:
Найпростіше це зробити, якщо користуватись блоком живлення з обмеженням виходного струму. У цьому випадку під'єднуемо цей блок живлення замість сонячної панелі, вихідна напруга 15В, струм 0.1А. Вихід генератору струму наватажуємо резистором 10 Ом 5Вт. Якщо бачимо, як блок живлення перемикається зі стабізації напруги на стабілізацію струму десь с періодом 1сек, то можно вважати, що пошук максімуму працює нормально. Ще корисно осцілоскопом подивитись на ADC0 (pin 23) ATmega8. Там має бути біля 100 мВ, та можна побачити коливання рівня на 5-10мВ (1-2 відліку АЦП). Якщо підняти рівень струму з блоку живлення до 160 мА, то напруга на pin 23 піднятися до 250-300 мВ.
Перевірка роботи схеми виміру напруги
Під'єднайте блок живлення до акумуляторних клем контролеру та встановить 5.6В напруги. При цьому має світити червоний світлодіод (акумулятор пустий). Піднімить напругу до 6В. Почнуть моргати обидва світлодіоди, червоний та зелений (нормальний рівень заряду та пустий акумулятор). Піднімить напругу до 7.3В, повинен засвітитись синій світлодіод (повний заряд). Вимкнеться синій світлодіод, якщо напругу знизити до 6.8-6.9В. Якщо все робить так, як написано, то можна вважати, що схема виміру напруги працює правильно.

У випадку, якщо блоку живлення немає, можна користуватись замість нього сонячною панеллю. Це не дуже зручно, але можливо. Для цього потрібно розташувати сонячну панель, переконатись, що струм короткого замикання у межах 80-130 мА, під'єднуєм панель до контролеру, виход на зарядку телефону навантажуємо резистором 10 Ом 5Вт. Перевіряємо вихідний струм, на резисторі має бути 3.5-4.5В. Дивлячись осцілоскопом на ADC0 (pin 23) ATmega8 бачимо, як працює схема пошуку максімуму. Потім під'єднуєм акумулятор до своїх клем, та міряючи напругу на акумуляторі і дивлячись на світлодіоди перевіряємо роботу схеми виміру напруги.

Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License