Користування сонячною зарядкою

опис пристрою

Як коритуватись сонячною зарядкою.
У своему варіанту девайсу я встановив поза платою роз'еми для під'еднання сонячної батареі та імітатора прикуривателю для можливості користування автомобільними зарядками. Також всановив маленький вимикач акумулятору, щов кожен раз не смикати клеми.
Якщо уважно придивиться до контролеру батареі то можно побачити на коробці 4 світлодиода та 2 роз'ема. Спочатку про раз'еми: той, де нашкарябано "сонеч" він для під'еднання сонячної батареі, а той де нашкарябано «12В» - це для прикуривателю. Вимикач для від'еднання акумулятору, а не всій схеми, тому не дивуйтесь, якщо зарядка буде продовжуватесь при вимкненому вимикачу. Функції индикаторів: білий – частота мерехтіння пропорційна струму від сонячної батареі, чим більше мерехтить, тим більше дає батарея. Якщо працювати без акумулятору, то можна приблизно рахувати – скільки секунд світить світлодіод за один такт, то стільки ж годин буде заряджатись повністю разряджений телефон. Синий – при роботі з акумулятором каже що акумулятор вже повний, без нього це означає що на «12В» виході 15В напруги. Зелений – в акумуляторі нормальний рівень заряду. Красний – акумулятор вже пустий. Якщо акумулятор майже пустий, то будуть мигати красний с зеленим, чим гірше стан, тим більше буде красного. Якщо красний буде повільно мигати – це означає що дуже жарко (>45-50°C), до речі, також він мигає біля 5 сек коли вмикаеться пристрій. Пристрій розрахован на роботу зі свінцевими акумуляторами (SLA) 6 або 12В. Якщо користуватись іншими, то дивиться щоб напруга була не більше 15В, та ще могут бути негаразди з вимкненням струму із-за неправільної напруги. Мало не забув: якщо акумулятор вмикнути не тою стороною,переплутати + та -, то згорить запобіжник на платі, там їх 2, робив зі звичайних на 5А, витягнув нитку, та припаяв так на ножках до плати.
Саме зарядка:
Якщо користуєтесь акумулятором, то просто вмикнить акумулятор,подивиться на світлодіоді, під'еднайте телефон та заряджайте. Від сонячної панелі акумулятор можно заряджати як з телефоном, так і без нього, не має значення.
А вот якщо користуватись без акумулятору, то треба мати на увазі, що коли телефон бачить зарядниий пристрій, то спочатку він його тестує, а зарядка вмикаєтся потім, якщо пристрій є прийнятним (здаеться, що перевіряється величина зарядного струму, якщо у межах 270-800мА, то прийнятно, інакше заряд вимикається). Тому треба спочатку виставити сонячну панель на сонце, сонце має бути добрим, зачекати біля 5 сек і потім під'еднати телефон. Е ще така хітрощ – якщо на небі е хмари, то зачекати коли вийде сонце, під'еднати телефон, а потім він вже не тестує і навіть якщо струм знизиться, то усе одно буде заряджатись, хоч і дуже довго.
Як поводитись із сонячною панеллю:
Дуже обережно, не шкарябати, не забруднювати і таке інше. Краще при транспортуванні замотувати у іще одну ганчірку. На сонце панель добре наводити дивлячись на тінь від неї. Якнайдовша та якнайширша тінь говорить про правільну наводку на сонце. Якщо сонце відхілиться від оптимальної позиції десь на кут 20-40? то єнергії батарея станє давати удвічи меньш, тому треба коректувати приблизно кожну годину. Я прив'язував батарею до 2-х гілок, знаходив оптимальний кут, та встромляв їх у землю, і так кожну 1-2 години. Ну а на плоту, то вже як вийде.

Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License