Інструкція Weeklyalarm

У програмі weeklyAlarm для встановлення будильнику використовуєтся 2 вікна.
1. Вікно “SET”:
У строчці time of signal треба встановити час сігналу. В строчці Alarm вибираємо який вид роботи будильника потрібен. Якщо встановити «1 time» то це буде тільки одне спрацьовування протягом найближчої доби, після чого будильник буде вимкнено. У разі встановлення режиму “Periodical” будильник буде після кожного спрацьовування встановлювати наступне на новий день, який відмічен маркером у вікні “DAYS”. У строчці Signal вибираеться стан будильніку - працьує чи вимкнено.

set.JPG

2.вікно "DAYS":
У цьому вікні маркуются дні, на які Ви встанолюєте будильник. Це робиться через меню options->edit_list.

days.JPG

Користування програмою:
У вікні "SET" встановити час подання сигналу, вид роботи будильнику, та вмикнути його. Якщо треба періодичний режим роботи, то відмітьте потрібні дні подачи сигналу будильника у вікні "DAYS". Після того, як встановите всі потрібні настройки їх треба записати у пам'ять телефону командою options->save&exit. Після цього буде зроблен запис у пам'ять та запроцьує таймер телефону. Проконтролювати, на який час та день встановлен будильник можно через вікно рідного будильнику смартфону.

save.JPG

Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License